Friday, January 02, 2009

YEAR 2009

尋晚夜落左一場大雨,我响 shah alam 道揸車返屋企. 能見度幾乎係零! D路面積水, 再加上 D Lorry 又猛咁衝,感覺好似返吾到去咁. CHOIIIIIIIIII! 總算有驚無險咁返到左!

我硬係覺得呢場雨落得好恨, 就好似呢個地球同埋D人太過污染, 所以個天就持著呢盤大雨來個大清洗咁.

定話係個天見到我地都就快要死到臨頭喇,仲有心情開趴地慶祝而喊呢?

可能係我心情唔靓,所以至會諗D咁嘅野遮!!

返到去, 我心身都覺得好疲勞,諗住一大觉瞓, 瞓醒就係一個新嘅開始喇!

點知D衰野冤魂不熄.... 係咁纏住我!

我照常起身返工,點知一起身就聽到有人啱啱入左我嘅廁所,一用就用左15分鐘++... 呢鑊實係遲到扣人工啦!

最弊嘅係,俾我老細 aka 我老痘抓到正! 仲要俾佢係手機道勁鬧一劑....出聲又驚頂撞佢, 唔出聲又好似要我含冤屈血咁 ...

心情勁跌到落谷底!!!

最乞人憎嘅係....途中突然殺出個 Ghost Rider wannabe, 實係趕住去做鬼啦!

我係道行僅直線,佢突然揸motor由小路衝出大路, 仲係冇停個只....

我即刻Jam break,架車仲飄左一下...

個實質嘅情況係咁嘅 :






我係青色個個而個PK係黑色嘅

我當時嘅時速大約應該係 50 左右, 相信都足以達成佢嘅願望...送佢去做 Ghost rider 囉!

我當時DULAN到爆燈,立刻停左係路邊猛咁HONK佢,佢係個"I"人來嘅. 我都幾佩服佢囉, 佢仲好意思行埋來,然後show我佢有出左signal... 哗!???? 出左signal 就可以直衝0架咩??

好彩近排收左D火,俾著以前,一定同佢死過啦!

No comments: