Wednesday, October 22, 2008

尋日同埋老豆去左探嬷嬤...

嬷嬤經已廋到似皮包骨,睇見就心痛... 佢一日比一日弱,身體功能都慢慢退化...

兩個月前佢仲可以踩單車,但係而家佢連食0野同埋落床都毋力.

生老病死...呢D都係人生必經既階段... 我真係覺得好無助啊!

人生本來就係苦海... 人人都以為能夠活係呢個世界上,係因為我地好彩,因為我地前世績得福多,今世先至會有福氣做人. 人有七情,有六慾, 有感覺, 有愛, 有情, 有思想, 有所謂既人性. 就因為我地有"人性",所以對於生老病死先至會更加执著, 更加痛苦. 就算再活得更好,都無法脫離生老病死既恐懼.

尤其係睇住自己身邊最親最愛既人受苦受難, 呢個簡直就係做人最辛苦,最殘酷既虐待...

如果一個人病左,你仲話可以期望佢早日康復....但係...當你知道佢已經毋可能可以再好返既時候... 你因該抱住麼0野心情去面對呢?

人生誰無死呢? 呢種叫樂觀? 安慰? 自欺欺人? 還是自私呢?

或者人類太識得讓自己好過D,所以本來我地係來受苦既,都變成來享受.


我地下下都選擇犧牲人地來換取自己既快樂... 下下都破壞D生態來換取自己既方便... 將大自然既定律反轉...

唔知到呢D算唔算係逆天而行呢? 逆天而行,必遭天譴!??

我地以為我地依家識得利用D科技來慳返D時間, 實係比起D古代既人醒得多啦....但係就因為D輻射同埋當今D化學作用, 我地既壽命亦都比古代既人短左一大半.. 相比之下, 我地有毋慳到D時間呢? 而且我地仲面臨僅地球暖化既危機0添!

所以話大家都係省返D力氣,接受呢個殘酷既命運啦...

No comments: