Thursday, October 23, 2008

嬤嬤...

今朝一早就得來一個壞消息... 嬤嬷好似就快撐唔住了...

我地一家人即刻趕返去文冬....半路又得知嬷嬤既情況似係穩定左落來,大家既心情先至放鬆落來.

到左醫院,睇見嬤嬤訓左係個病床道,吸住氧氣...其實大家已經心里有數了....

最意想不到既係... 當我地正為嬤嬤祈禱念經既時候... 嬤嬤既心跳係儀器上顯得好唔穩定... 睇住佢由42, 41, 40.....我地嗌醫生.....嬤嬤既心跳越來越薄弱.... 我覺得好驚好亂.... 突然儀器顯視 -

我喊左出來...但係我亦抱住希望.... 不停既為嬤嬤祈禱念經... 希望嬤嬤大步缆....過左一陣.... 嬤嬤始終都係離開左...

我點都毋念過... 平時係電視劇既劇情居然發生係我既身上....

睇住嬤嬤離開.... 我覺得很傷痛.... 個種心酸.... 真係無法形容...

雖然好心痛,但係都要面對事實... 其實對嬤嬤來講都係一個解脫...

佢之前病到落唔到床,食唔到0野,講唔到話,翻唔到身...

我地問佢痛唔痛啊?會辛苦嗎? 佢總係搖頭話唔會... 但係佢連轉個身都會痛到嗌左出來... 可以想像到佢係既0甘痛苦既...

嬤嬤...原諒我呢個不孝孫... 我連來探您既時候都唔知要同您倾D乜... 您生前我亦無為您做過D乜..

您依家走了,我更加乜都做唔到.... 嬤嬤... 您安息啦.... 我只能夠希望您能夠到達人地話既天堂,極樂世界...



No comments: